När känner du dej snyggast?


Jag länkade detta inlägget på facebook ifrån Kissies blogg. Och bad folk kommentera vilken kropp dom tyckte var finast. Det mest intressanta i det hela tycker jag var att tjejerna som kommenterade faktiskt liknade den kroppen eller hade gjort. Jag själv tycker att nr3 är otroligt fin. Och jag är väl någostans mellan 3 och 4 idag i kroppen. Men jag skulle helst se ut som någon mitt emellan 2 och 3. Det har jag ju en gång gjort, så det är ingen omöjlighet. Varför vill jag det? För att det är ett ideal? Nej för att det är en sund kropp. Idag har jag ingen sund kropp. Vår nya chef berättade att hon i lördags på vårat 150års jubileum och då hade hon gått nästan 3mil och detta är vad vi gör i restaurangbranchen och ändå så är man inte mer vältränad än vad man är. Det är sjukt. 

Så Dessan och jag ska ha lite mål och det är spännande.

Men vad tycker ni?



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0