Nya rutiner

Jag är ingen bra bloggare. Kanske borde komma med något nytt?
Eller jo jag är en jävligt bra bloggare när jag är singel och inte har någon att ta hänsyn till.
Hoffen som bloggare är en som kan skriva långa konstiga texter om känslor.
Ibland är inte allt där det borde och då är jag nära på att gå in här och skriva. Och jag förstår och jag hoppas att ni förstår att då kan det gå åt helvete. Nu kanske ni inte tycker att jag är ärlig och det kanske inte jag tycker hela tiden att jag är emot mog själv.

Från att vara singel, leva i en resväska och ha flera jobb till sambo, fyra och ett fast heltidsjobb gör mig vissa dagar  en aningen...förvirrad i mig själv.
Jag håller fortfarande på att lära mig att anpassa mig efter min lilla familj. Att jag inte kan sätta mig själv i första rum. Att dom vill ha tid med mig och jag med dom.
Det är nya rutiner.
Jag tror att jag har hittat en början.
Vi börjar med att byta schema som innebär mer lediga kvällar. Sture får en dagmatte för mina jobbdagar.
Jag och min sambo firar detta med att gå på restaurang på torsdag.
På fredag efter jobbet så åker vi direkt till Västerviks skärgård, till moster Vs ö och spenderar ett par dagar i havslukten och färsk fisk till middag. Sedan blir det valpkurs på söndag och kurs för Roger på måndag.
Det blir fina dagar det.

Och Sture han är redo för att åka båt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0