Perfekt.

Idag gick jag upp utan att det kändes jobbigt, utan saknad.
Saknadkänslan som jag haft förr när jag vaknat efter honom försvinner snabbt denna gången.
Men jag tror att jag fått nog, mitt hjärta har fått nog av att sakna.
Fick höra något i helgen som jag tyckte var bra sagt.
"Det är bättre att vara ledsen än arg" och det har han rätt i. Skulle jag varit arg hade det drabbat alla runt mig och det hade tagit mer på krafterna.
Visst har det kanske drabbat andra att jag varit så ledsen som jag har varit, men alla har varit klippor. Mina fina.
Men idag är en bra dag! Och i morgon blir grymt. Mina 2 sista veckor ska vara bra och fina här!
Jag är grym. Idag är jag snygg med mitt nyfärgade hår. I morgon ska jag dansa och dricka drinkar med bästa Agge. Nu kör vi.
Du är en idiot och jag är perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0