Farväl baby

Låt mig presentera:
http://likeatequilasunrise.blogg.se


Dimba.blogg.se är min älskling, mitt patetiska barn. Men nu är det dags att säga farväl faktiskt.
Det är dags att uppfostra ett nytt barn och inte lära den att vara så galet patetisk som denna är.
Jag kommer säkerligen skriva korkade inlägg som vanligt, massa ointressant och sånt skit, men det är min vardag.
Kommer nog bli lite drinkrecept och sånt. Framförallt ska den nya bloggen inte innehålla om jag träffar någon eller dylik.
Jag gillar ju att skriva om känslor och grejor som snurrar runt i huvudet på mig, men om det finns någon speciell i mitt liv kommer inte att blottas eller om jag är i väg på dejt. Jag kanske skriver lite om sex och sånt spännande, funderingar om sånt. Kanske. Träffar jag någon får ni veta det när det är på den nivån att det är otäckt seriöst.
Nya bloggen ska handla om allt annat som rör min vardag.
Jag kommer inte tabort denna bloggen, jag vill ha den att titta i ibland. Den har ju varit min dagbok i mer än 1,5år.
Mitt 2009 ska innehålla att vara mer seriös, vara arbetsnarkoman och äta och röra på mig rätt.
Det ska bli ett bra år, Mitt år (och Tinas) Och jag ska tahand om mitt hjärta iår.

Jag har svårt att slita mig, men jag har varit Dimba så himla länge nu.
Men det tillhör det förflutna, nu är det dags att se framåt.
Det kan bara bli bättre.

Farväl baby


Kommentarer
Postat av: Thetruthisoutthere

Äntligeeen ! :D

2009-01-04 @ 14:59:59
Postat av: Hanna

Va?

2009-01-04 @ 15:02:52
URL: http://likeatequilasunrise.blogg.se/
Postat av: ollanbollan

i love you and i miss you och min mobil har pajat. skicka mail till mig så löänge. don´t hate me.. puass

2009-01-30 @ 07:45:22
Postat av: machuna

Åh Tinas år! Hm snart e året slut. Shit va tiden har gått fort. Galet!

2009-09-29 @ 12:48:39
URL: http://machuna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0