Arbets sugen

Jag är sugen på att jobba.
Jag vill in bakom baren och skaka drinkar och hälla upp shottar!
Suttit och pratat med Dennis, Chs kompis, även min typ arbetskamrat från Tellus. Han är upplärd i baren på Tellus och han är ung. Så det är så himla kul att prata med honom om drinkar och sånt.
Vi ska iväg snart till coop och handla lite. Jag ska dricka smoothie och vara duktig :) Köpa hem lite mat och så. Är sugen på tonfisksallad som faan.
Jag är som ni förstår är jag i Nypan igen. Det är nice faktiskt.  Ska ta tag i lite saker idag, typ mina kläder och så.

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Sandra

tack så mycket hansi :). ja jag vet, mirakel låten med suzzie tapper. den förknippar jag väl med -08 men även med bröllopet osv :). kram

Postat av: susan

Gott nytt år i efterskott :D!

2009-01-03 @ 22:00:29
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0