Go go go!

Jag är inte på starthumör av denna dagen. Klara färdiga gå....nej funkar inte alls.
Och idag så måste jag packa klart. så är det bara. punkt.
Inget lunchande på stan här inte idag. Nej. Punkt.

Jag har helt otroligt fina killar i mitt liv. Dom bästa.
Dom kom på mitt dop igår uppklädda och fina. Så himla bra är dom
Jonas ska lägga upp bilder på FB då ska jag ta dom från honom och visa här. Han skulle ta en första bild innan dopet på mig. Han sitter på bänken och jag står framför. jag påpekar att jag tror att han tar på mina bröst.. och mycket riktigt. Första bilden han tar i kyrkan är ett bröstkort. Men dom var snygga som vanligt ;) Små, men snygga.
Jag blev jungfru igen och grabbarna blev frälsta.

Idag ska jag packa vidare... så jävla trist och jag är helt off. Men inget duschande eller lunch på stan för att komma undan idag.

Min rygg är lite förbannad oxå, den är trött på soffor och efterlyser en säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0