Min vardag i Lofsdalen

Jag har det himla bra här i Lofsdalen. Man kan liksom vara sig själv för ett slag :)

Ibland tvingar man hit våran söta kock Alexander för att göra mat. And ooooo lord vilken mat. Får man behålla honom?

Från vår balkong ser man bara hyreshus och asfalterade gator, helt crazy...eller hur var det nu? Nej!
Jag måste stanna upp några gånger varje dag för att bara beundra utsikten.

Vårat kylskåp innehåller allt man behöver....massor av kärlek och smör.

Huset har även detta snygga innehållet.
Sophie och Elin

Jag och Sanna myser mycket tillsammans. Vi delar hjärna.

Sist men inte minst har vi våran alldeles egna fantastiska Linda :)


Jag lider inte här i snön inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0