Denna disskution är inte slut än, men:

Jag tycker att jag som kvinna med 75% manliga vänner borde vara 85% mindre naiv än vad jag är.
För jag ska tydligen alltid slå dövörat till när dom säger saker som faktiskt stämmer.
Men om vi pratar muspruttar så lyssnar jag intressant... men aldrig när dom berättar hur dom lurar tjejer.
Bra tänk där tjejen.
Fast samtidigt vet jag alltid om jag är vid deras sida när dom lurar en annan tjej än mig själv. Är det för att jag känner killarna personligen?
Men kommer det en främling så blir hela skitsvårt. Rådfrågar grabbarna, dom säger rakt upp och ner hur det ligger till och jag tror dom aldrig. Utan ska såklart testa om dom har fel.
När fan ska jag lära mig att lyssna?

Jag är inte tjejen dom vill ha barn med, jag är tjejen som dom vill ha som den andra kvinnan.


Kommentarer
Postat av: Noelle

Det är för att du själv katigoriserar dig där, om du inte värdesätter dig själv högre än så varför ska då någon annan göra deT?

2009-12-02 @ 22:45:54
Postat av: Fröken Kaos

Måste ha en uppdatering snart från Lofsdalen! :D

Men vet att det kommer när tid finns.



kramen bananen!

2009-12-09 @ 12:22:11
URL: http://machuna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0