Dagen så långt

Usch beställde mat på Thai Hoa, samma rätt som Noelle alltid gör.
Jävlar va starkt....jag mår nästan lite illa
Har varit och färgat håret hos frissan idag, efter hon för en vecka sedan när jag var inne en sväng med Max för att titta hur långt syrran kommit med håret utbrast: - Men Hanna, hur fan ser du ut i håret? Varför har du inte sagt något?
Men nu är jag fin, har samma färg som för ett år sedan typ, jag trivdes jättebra i det då.
På onsdag blir det löshår :) Fin jag blir då.
Shoppade en snabbis: kattmat, mascara och mat då som sagt.
När jag kom hem fick jag ett sms att ett paket kommit till mig, så jag ska traska ner på stan igen. Ska in på Åhlens och se om dom har en såndär liten väska för alla skönhetartiklar som man har till sin stora resväska.
Uscha dags och ta tag i saker och ting kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0