Lust bland sexiga underkläder vid jultider.

Mamma frågade idag vad jag skulle ge Max i julklapp, jag höll på att snubbla där jag gick. Vad tänker hon med? Jul nu? Ojsan det är ju faktiskt rätt snart iaf. Jag brukar ha allt planerat vad alla ska få och så redan nu.
Men tack vare varslingen och mycket tankar på Göteborg, har jag förnekat julen i år. För jag vet inte vart jag kommer vara, vart jag kommer att finnas i landet vid just den tidpunkten.
Så jag förnekar julen ett tag till.
Jag gillar inte ens julen så där värst längre. Men det finns ju förklaring till det.

Tog tag i min troslåda idag. Hittade 3 par BH:ar med typ rutormönster.. hmm. Hur lyckades jag med det?
Hittade ett vitt rafsset som jag köpte som överaskning en gång till en person som aldrig fick användas. Men fint är det. Jag shoppade underkläder som fan när Ruben och jag gjorde slut i massor av mönster och modeller. Han tyckte det sexigaste man kunde ha var typ ljusrosa underkläder i bomullsmaterial, med lite diamanter så var det galet hett! Jag kallar det fjortisunderkläder (men dom var oxå sköna), man väljer ju gärna underkläder efter partners tycke (iaf jag). För visst gör det mycket att få se sin karl extra galen för att man valt rätt outfit? Självklart ska det även vara bekvämt för mig om dagarna, men jag kan gå med på att överaska ibland. Kan sakna att ha någon att överaska.
Fast ni har ju fattat att jag saknar någon där brevid. Jag skulle vilja ha någon ibland utan kraven. Träffas när lusten faller en in även om det gäller en enkel promenad eller vad nu lusten kan vilja ha just då.

Nu ska jag käka lite puffar och sen ska jag gå och bli fin, jupp idag ska löshåret i.

Mitt jävla huvud vill fortfarande opereras bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0