brända Kycklingbröst

Jag har solat, det sägs att man blir vackrare.
Idag kan jag severa ett par brända kycklingbröst som legat i grillen förlänge. Någon som är sugen?
Annars så kanske någon som jag, sminkat sig med lite röd ögonskugga. Ni har väl inte missat att det är det senaste?
Oh ja, jag har bränt mig.
Men om ett par dagar är jag fin. Jag ska hålla mig borta från grillen till på lördag eller söndag.

jag blev chockad över det härliga vädret idag. Så jag ska allt ut på en långpromenad idag, lite senare.

Kommentarer
Postat av: MikeeMike

Jag kanske vill följa med :)

2008-09-25 @ 15:09:41
URL: http://bloggusanonymus.blogg.se/
Postat av: Egoina

haha ja.. får nog göra dte ;)

2008-09-25 @ 15:26:01
URL: http://egoina.blogg.se/
Postat av: Anonym

det sägs att man blir vackrare av o sola.

men det sägs inte lika ofta hur mycke lättare det är att få cancer av det.

2008-09-25 @ 21:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0