Tack vare dig själv

Först är du förvirrad, tack vare mig.
Jag förstår dig.
Sen är du förväntansfull, tack vare mig.
Jag känner mig lite generad.
Du börjar backa, tack vare mig.
Jag blir lite paff, men förstår.
Gör ett beslut, tack vare mig.
Jag låter dig gå.
Sen vill du kliva fram i rampljuset igen, tack vare mig.
Jag blir förvirrad.
Du är förväntansfull igen, tack vare dig själv.
Jag backar dig.

Jag visade på mitt sätt att det var okej, jag la även fram det negativa.
Jag gav dig en chans, du tog den med glädje.
Just då.
Du insåg det negativa och gjorde ett beslut.
Jag accepterade det.

Men det handlar om chanser som kommer och sedan går. Dom går.

Du missade bekräftelsen du sökte på mitt sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0