Så sexigt

Varför är det förbjudna galet sexigt?
Man får inte, men då vill man ha det. Nu. Genast. På en gång.
Det finns någon som jag går och attraheras av bara därför. För att jag inte får.
Eller egentligen är det väl inte jättefel. Men det skulle inte vara passande och då gör min hjärna det totalt förbjudet. Som den sedan förvandlar till frustation över att jag vill.
Detta är inget jag tänker göra, jag nöjer med spänningen med mina små fantasier.
Det gör vardagen lite roligare.
Det man inte får, vill man ha. Det man kan få, är tråkigt.

I lördags om ni minns var jag med Put när han pantade burkar. Jag träffade en arbetskamrat då.
Idag gick snacket när jag kom till jobbet såhär:
- Du kan ju inte stå och hångla i pantrum!
Så Put vi får lägga av med det på en gång! :)

Kommentarer
Postat av: put

va? vill du inte hångla i ett litet rum som bara stinker gammal öl o så e man så där äckligt klibbig om fingrarna också... Vill inte alla det?

2008-09-02 @ 01:46:24
Postat av: Hanna

Jag är inte svår, men dom sa åt mig att sluta med det och då är det bäst och göra det. Äldst är klokast?

2008-09-02 @ 02:01:22
URL: http://dimba.blogg.se/
Postat av: MikeeMike

Hörrö... Hanna... De funkar inte att du springer omkring och har sexfantasier om mig. På jobbet dessutom där du ska fokusera dig på träbitar som ska limmas och passas in. Jag skulle aldrig i min vildaste fantasi inkludera dig i mina sexdrömmar, eller jo KANSKE i min vildaste fantasi men de hör inte hit. Det är som du säger inte passande, ja e ju en gammal gubbe jämfört me dig. Vaaaad skulle folk säga? Nähe de där får du lägga av med. ;)

2008-09-02 @ 02:53:51
Postat av: Hanna

Dröm vidare Mikeliten.. Jag gillar inte icakött ;)

2008-09-02 @ 08:37:27
URL: http://dimba.blogg.se/
Postat av: MikeeMike

Duuu, ja e som ett årgångsvin, ja blir bara finare o finare. Om du inte va så feg så skulle ja bevisa de. :p Men du e ju bara en lite kicka så man kan väl inte begära att du ska va lika TUFF som ja ;)

2008-09-02 @ 09:09:45
Postat av: Put

vet inte om ja ska skratta lr gråta...

2008-09-02 @ 10:11:40
Postat av: MikeeMike

Put: Varför skulle du gråta? E du lessen? Ja ser helst att du skrattar då det är det som e meningen med skämt.

2008-09-02 @ 10:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0