Ring ring ring!

Snart eller om en timme är det dags att bege mig till jobbet.
Det känns inte alls peppande, ingenstans. Ser jag en båt nu krossas jag lite. Innan blev jag stolt.
Det känns som jag misslyckats.
Jag föll.
Vill att min telefon ska ringa. Jag vill veta vad som sker.
Om jobbet säger nej, om banken säger nej. Så är jag på ruta ett igen.
Då är jag vilse på nytt.
Men jag behöver något av dessa två, jag verkligen behöver det.
Behöver få fly från allvaret och upptäcka en ny värld.
Båda är något som jag vet att jag kan börja att brinna för.

Så snälla ge mig besked.

Och det känns väldigt overkligt att lämna den här världen.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

japp, du ska ta åt dig;)

2008-09-17 @ 20:55:54
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0