Översittare?

Jag blev kallad översittare i natt när jag hade haft en diskution med varsitt argument och jag till slut skrev: jaja.
Fick frågan var det betydde och jag svarade: slutdiskuterat.
Personen loggade ut och tyckte att jag gjorde fel, uttryckte mig fel.
Det är bara att personen inte känner mig.
Så hade jag gjort emot vem som helst. För när jag vet att jag inte kommer att ändra på mig, är det inte lönt att försöka ens.
Och visste den mer om mig så hade den vetat detta, om inte: kunde den bett om en förklaring hur jag tänkte.

Men men... Översittare för att man markerar: att kliv inte där något mer nu.
Det vet jag inte?

Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde ha förklarat, om du vägrar diskutera saken så borde du väl själv ge en anledning han ska väl inte behöva fråga?:O om man har en diskussion så ska man ju ge sin egna anledning till varför man tycker si och så

2008-09-14 @ 16:48:59
Postat av: MikeeMike

Vi gjorde nog båda lite fel igår.

2008-09-14 @ 18:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0