Oflexibel

Ni förstår min chef sa till mig att jag inte är flexibel, det var en av "anledningarna" att jag fick gå.
Jag tror att han har fått minnesförlust. Att han gav mig ett prestenkort för att jag ställde upp och jobbade en natt, verkar vara bortglömt.
Och att dom kom tio minuter innan jag skulle gå hem för dagen en fredag och hade bara en vecka kvar till semestern. Han ville att jag skulle gå på min semester på direkten så att jag kom tillbaka en vecka tidigare. Detta gjorde jag för företaget.
Att jag sedan blev sjukskriven ett bra tag rätt tajt efter semestern är inget jag kan styra över.
Jag har försökt att jobba över några timmar på helgerna så ofta jag kunnat.

Men jag är inte flexibel bara sp att ni vet,

Kommentarer
Postat av: Stim

Ah, nice blogg =)

2008-09-04 @ 10:36:23
URL: http://www.clubvegas.se
Postat av: molle

kom igen nu är ju ditt livs chans. Du är ung och har hela livet framför dig, se inte allt så negativt, har varit med om precis samma sak och jag såg bara bakåt, hjälper ingen, framför allt inte dig själv. Finns ju hur mycket som helst du kan göra, jobba utomlands ett år, börja plugga och utbilda dig till något. Finns ju massa kennlar utomlands som söker barnskötare och någon som kan ta hand om hundarna. Tänk vad du lär dig sammtidigt som det blir en upplevelse. Kom igen nu passa på när du inte har någon som håller dig hemma:) Tänk vad ett år kan ändra ens liv!!!!

2008-09-04 @ 10:57:29
Postat av: Hanna

Stim: tack tack



Molle: Japp jag är inte så neg egentligen. Men när jag blir anklagad fel. Men jag ser allt mycket ljusare nu. Har fått en plan. Det är bara jobbigt att lämna alla vänner på jobbet.

2008-09-04 @ 14:20:26
URL: http://dimba.blogg.se/
Postat av: molle

men bara för att du slutar på jobbet betyder ju inte att du måste tappa kontakten med dina vänner. Det är nu du får ta reda på vilka som är dina vänner.

2008-09-04 @ 14:51:13
Postat av: Hanna

Molle: Visst är det så. Men om man går in på mittt jobb och man får se stämmningen och hur kul jag har det där. Man är ju rädd att man inte hittar såna guldkorn igen. Det är kollegorna som gör att man trivs på jobbet.

2008-09-04 @ 15:01:36
URL: http://dimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0