Norska eller?

Fick mail från Norge från ett arbete jag sökt.
Antingen menar dom att dom hör av sig om jag verkar intressant.
Eller så menar dom att jag är intressant.
Jag vet faktiskt inte.

"Vi bekrefter at din søknad på stillingen "Bar medarbeidere" er mottatt. Vi vil ta nærmere kontakt med deg dersom du skulle være aktuell for stillingen"

Fick ett samtal från Nässjö igår oxå. Jag sökte ju massor av jobb när jag fick reda på att jag blivit varslad.
Det är något jobb som har med plast att göra och man ska helst kunna cnc-maskiner.Tror företaget började typ på N oxå.
Hmm.
Jag sa att jag ska gå en utbildning i sju veckor och att jag inte var upplärd på cnc-maskiner. När han frågade om jag visste hur ett plastverktyg funkade, tänkte jag direkt på dom jag använder förhand på jobbet. Han menade stora formar.
Jag vi pratade inte riktigt samma spårk vi två.
Men han gillade min personlighet (mohahaha ni killar som klagat på mitt personliga brev, jag får även manliga arbetsgivare på fall via mail stenhårt). Och även alla dessa fel på vägen där jag nästan lägger fram mig själv som: Mig ska du absolut inte anställa.
Så har jag nu fått en intervju nästa onsdag. Det roliga är att eftersom jag inte har körkort och jag inte hittar i Nässjö så ska någon från företaget hämta mig.
Tänk er när jag går av tåget från Vetlanda så står någon med en lapp: Hanna Intervju eller Hanna Hoff.
Coolt som på flygplatser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0