Nakenfis

När jag ringde för ett par veckor sedan till ett företag för att göra min röst hörd, berätta att jag fanns och att jag var grym.
Så hade vi typ arbetsintervju under vårat rätt långa samtal och jag gick naken hela tiden.
Han var helt fascinerad över mig även att han inte visste att jag var naken eller är det så att män känner det på mils avstånd?
Idag skulle jag ringa banken och satt naken innan. Men då var jag tvungen att ta på mig en morgonrock. Jag var tvungen att vara lite anständig på något sätt. Var det för att det var ett viktigt ärende eller för att jag visste att det var en kvinna jag skulle prata med?

Men det är det fina med en egen lya, man kan alltid gå naken om man vill. Men nu drar jag ju vidare på ett eller annat sätt.
2 samtal, 2 små samtal bara. Så mobiljävel ring nu!

Jag ska vara naken ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0