Lunch och TVdisskution

Snart ska jag och Ted ut och luncha ihop (Läs: äta frukost). Blir buffe på kinan säger rycktet. Ska beställa smörgåstårta oxå, men sparar nog det tills i morgon.
Lukas ringer och härjar om att han vill köpa min TV, min syster tycker att jag är väldigt korkad om jag gör det.
För sen när jag väl ska ha lya igen så behöver jag en TV och då måste jag lägga ut tiotsen igen, hon har jävligt rätt, det fattar jag oxå.  Men jag måste ha en disskution med herr Lukas idag.
För fixar han en annan grej, så kan han lätt få köpa den. Men då måste jag ha ett besked om en annan grej.
Som jag tycker att det är högtid att han beslutar sig för. Jag hade glömt bort det typ.
Nää nu måste jag skynda  mig.
Jag är kissnödig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0