Loppan

Loppan är namnet på hunden som jag ska prova på att ha i helgen och som sedan kanske kommer att omplaceras till mig. Hade henne en lite sväng idag. Eller jag gick med henne från stadsparken till dagiset och där tog Noelle över henne för att vara hundvakt åt mig :) Bästa Nollan!
Men när jag stod där med Noelle och Loppan och vi fick ingen reaktion alls. Varken av godis eller leksak, så tänkte jag nej nej aldrig!
Men Noelle hade fått igång henne senare, kampat och lite :). Sen kom Noelle och lämnade en grej till mig på jobbet och vi tog ut henne. Det var en annan hund en glad och trevlig liten prick :) Hon följde med mig och hälsade på Fredrik och det gick bra. Släppte ut Thorsten också så att han inte skulle känna sig bortglömd av mig. Vi körde lite igenom och busade. Min älskling.
Så jag ser fram emot helgen :)

Kommentarer
Postat av: molle

kul är det malle tiken?

Vart kommer den ifrån står bara Loppan?

Kan du inte berätta lite mer om den, vore intressant.

Kram Molle

2008-09-05 @ 08:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0