Lite ledsen

Jag känner mig liksom ledsen idag.
Jag har världens huvudvärk, ont i halsen, mår illa och har förmodligen lite feber (man ska inteumgås med sjuka människor).
Idag blev jag blödig på jobbet, sitter och tittar på dom och saknar dom redan. Saknar att dom ska finnas där i mitt liv varje dag. Dom stöttar, bråkar och skrattar med dom precis som ett förhållande. Det är inte alla som har ett förhållande till 20 män varje dag. Vi har ju byggt upp något. Nu ska det slitas i från mig och sen ska jag bygga upp nya relationer.
Tror att jag kommer cykla gråtandes hem ett par gånger till.

Sen har jag inte fått några besked alls idag, det suger.

Jaha kanske lägga sig tidigt och bli frisk tills i morgon. Hoppas att kattaset låter mig sova. Måste fixa hennes situation oxå. Har nog en hel del att styra med.
Många bud inför helgen oxå, får se vad som sker.

Just det: tack Put för te och mjölk leveransen.

Kommentarer
Postat av: Put

Vadå just det??? Skulle juh nomineras till veckans hjälte juh... vafan asså... Men du! Tack för kramen!!

2008-09-18 @ 01:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0