Lite bättre

Jag har en plan om jag inte får dessa jobb nu.
Visst fixade jag alla mina papper idag så att jag kan skicka runt om jag nu vill.
Men igår när jag la fram min plan till Lisa så förstod hon (ja jag lyssnar mycket på familjen)
Och detta vill jag, det är en chansning. Men det är min chansning.
Jag har velat att göra detta länge nu, planerade det redan i trean på gymnasiumet.

Detta gör mig lite lugnar i kroppen och knoppen.
Mor  min kommer jag att överaska när jag packat ihop alla kartonger och berätta det för precis innan det sker.
För inget duger för henne så länge det är inte är i Västervik. Bara jag är i Västervik så kan jag göra vad jag vill. Typ sortera maskar i storleks ordning.
Men men jag ska ringa henne nu. Suck...


Kommentarer
Postat av: Anonym

men så orolig om jobbet behöver du väl inte vara du är väl med i a-kassan får jag väl hoppas?

2008-09-13 @ 11:52:53
Postat av: Hanna

Nej det är jag inte, därför är kah orolig

2008-09-13 @ 12:11:49
URL: http://dimba.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj vf inte?

2008-09-13 @ 17:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0