Lärarvikarie

Jag vill bara uppmärksamma dom som argumenterade med mig en massa om jag fick använda lärarvikarie eller ej.
Min vän Therese¨som utbildar sig till lärare, tittade på mitt cv och sa att när jag skrev det på det sättet som jag gjorde så var det okej.
Jag ringde till skolan jag var lärarvikarie på för att intresseanmäla mig igen och passade på att fråga vad hon tyckte om att jag kallade mig det. Och vetni vad hon sa? Ja det kan du.
Så uppmärksamma på att jag tänkt på vad ni sagt och försökt att tagit reda på fakta.

I mitt cv står det nu : lärarvikarie utan någon som helst ångest.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

moahaha in your face anonym som ska anmärka på saker som egentligen inte borde störa en enda människa

2008-09-04 @ 17:16:53
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: MikeeMike

Vad dom kommer bli förundrade när dom ser ditt cv och det står "Lärarvikarie utan någon som helst ångest" där. :p

2008-09-04 @ 18:53:35
Postat av: Hanna

Lovisa: Mohahahahahahhahahahahah



Mikee: Ja men jag visar ju bara min konstiga sida på en gång :)

2008-09-04 @ 22:44:03
URL: http://dimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0