Hur jag blev Dimba!

För några år sedan när  jag och R pratade om att skaffa katt så satt jag och funderade på namn.
Bimbo tyckte jag var roligt och även Dumbo. Så jag plusade ihop namnen i min fantasivärld och det blev Dimbo.
Men vi ville ju ha en tjej så jag gjorde det lite tjejigare: Dimba.
Det tog ett bra tag innan vi skaffade kattunge eller jag får väl skriva kattungar.
När vi hämtade hem våra små hjärtan så var det ingen Dimba någon av dom. Det var en Tissy (Rubens) och Sessan (min).
Och jag skulle skaffa en ny mail, för att ha till msn. Ni som har mig på msn vet att jag har just Dimba som ett av orden. Men även att jag kallar mig Dimba på efterfesten, nightlife, porrigt mfl ställen (nej jag är inte aktiv någonstans)
Dimba har liksom funnits med mig rätt länge, så nu har det blivit jag.
Det var min lilla korta historia om hur jag blev Dimba.

Här har ni bilder på mina hjärtan, varför dom inte finns kvar får bli en annan berättelse.
 
Tissy


Sessan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0