God morgon

I natt sov jag sådär gott ni vet.... ändå tills Put ringde 04.25 för att säga godmorgon.
Han trodde att jag jobbade förmiddag och då ska jag normalt vara vaken då eftersom jag börjar jobba 05.00.
Men han bad om ursäkt och det är trevligt att få lite pratsällskap på morgonen annars. Synd att när jag för en gångs skull sov riktigt bra på länge just då. Lite svårt att somna om oxå, men det gjorde jag till slut och sov några timmar till.

Har varit ute och kissat killen. Letar för fullt och forskar vilken ras som skulle passa mig bäst.
Just nu efter att snackat med Noelle överväger jag malle, men jag vet inte.

Det tåls att tänka på. Nu ska jag ta tag i min dag.

Idag återgår jag till jobbet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0