Ge mig en karl!

Ge mig en karl för fan som tar hand om mig nu!
Har ont i ryggen efter en dag i soffan, så sängen lockar oerhört nu.
Så jag ska nog lägga mig, i med två tabletter och sen krypa ner i min säng.
I morgon ska håret fixas och så ska jag beställa tid till löshår och sen fixa tid till naglar. Om jag inte bokar tid till det i Linköping hos Sandras kompis..

Jävligt glad över att jag hittat en lika stor tönt som jag är: Lovisa.
Nu känner jag mig inte lika ensam. Vi får ta disskution om det i helgen om det blir Linkan.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha your welcome. är expert på att snoka fram info;p har alltid fått veta före kompisar att vissa ska ha barn osv. nörd ftw!

2008-09-19 @ 11:34:38
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0