Fula människor behöver oxå sex.

Igår kläckte jag en fin kommentar till Noelle:

- Asså om man har sex med en ful kille är man elak emot den för då tror den att den kan få någon så bra igen. Och då träffar dom aldrig någon för dom får så höga mål för att dom tror att dom kan ha det.

Nej jag tror inte att jag världens snyggaste tjej, men jag vet att det finns dom som är mindre vackra än mig själv? (ja det var konstigt sagt jag vet)

Men jag tycker Zannas kommentar för ett år sedan är fin (detta var en full Zanna):

- Ibland ligger jag med fula killar för att det är synd om dom.

Jag och Zanna är bra vänner vi ;)

Kommentarer
Postat av: Zanna

Ja tänkt sen när man själv blir ful, vill man inte att någon ska vara så snäll och göra det tillbaka då :P måste ju ha lite framförhållning, det får man lära sig på universitetet iaf :P

2008-09-09 @ 15:40:21
Postat av: Noelle

Joo men varför inte

Alla har rätten till ett snyggt ligg...

2008-09-09 @ 15:45:33
Postat av: molle

Hellre en snygg tjej än en ful kille:)

2008-09-09 @ 15:58:33
Postat av: Noelle

Jag har nog inte legat med nån ful kille så alltså har jag inte gjort en god gärning... fan jag kommer få stå utanför och runka av sankte per,...

2008-09-09 @ 16:37:44
Postat av: Hanna

Zanna: Du är inte så blond xom man kan misstänka ;)



Noelle: Visst har alla rätt till att ligga vackert, och eftersom du själv erkänner att du aldrig legat med en ful killen ja då får stå du där och runka av sankte per, medans jag går rakt in i härligheten bland perfekta kroppar och ligger tills jag inte kan gå längre.



Molle: Nu får du det att låta negativt att ligga med en snygg tjej... det är det väl inte?

2008-09-09 @ 16:52:27
URL: http://dimba.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fast tänk på en sak: även fula killar kan säkert vara grymma i sängen och det är ju bara att blunda hårt?!

2008-09-09 @ 16:53:32
URL: http://dimba.blogg.se/
Postat av: Läsare

Snacka om I-landsproblem!

2008-09-10 @ 13:03:31
Postat av: inte anoynym

hahahhahahahahhahaha

2008-09-10 @ 17:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0