Fredagen med Loppan

Jag och Hanna hämtade Loppan i Noelles bil och hon blev jätteglad att se mig. Det var skönt.
Shoppade ett par leksaker och sen lite mat som vi skulle laga där ute i skogen.
Jag la ett spår åt Loppan, väldigt kort men med en 90graders vinkel och olika underlag. Hon gick det kanonfint. Det var kul!
Vi körde på planen lite oxå. Det gick väl okej. Lite frustrerande när jag ska ner och köra, så börjar någon annan att köra. Sen står man och ska få hjälp och 3 stycken på en och samma gång ger instruktioner. Men men det får man väl jobba på.
Fan att det regnar :( Det liksom spöregnar.
Och jag och Hanna som skulle köra lite idag och känna av :(
Jag hoppas på ett mirakel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0