Dumpad

Västervik gör slut med mig.
Västervik gör verkligen slut med mig på riktigt.
Jobbet gör slut med mig och puttar undan mig, jag får inte vara med mer.
Min trygghetskänsla gör slut med mig.
Känslan jag alltid rymmer till när allt annat boxar till mig i magen och begär att jag ska välja, göra ett val.
Då drar jag trygghetskänslan äver mig likt en jacka, en jävligt ful jack.
Skyller på den, att jag måste ta tag i det först.
Så egentligenär det inget speciellt med min trygghetskänsla.
Den är bara bekväm och jag känner den så väl nu.
Det är en bra mur, min tryggis.
Med den nära mig så kan jag inte bli sårad igen och jag kan inte såra någon.
Men idag fick jag en käftsmäll av trygghetskänslan på riktigt.
Nu ska vi göra slut på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0