Coola Hanna, klantiga Hanna.

Jag hämtade min cykel nere vid McDonalds.
Gick längst storgatan och vilka skådar inte mina ögon om inte Kalle och Kisskristoffer från jobbet?
Lägger på i örat på personen som jag pratade med i telefon i stort sätt.
För att haffa Kalle och fråga om han var sugen på lyan eventuellt om inte någon av bröderna vill ha den.
Jag tänkte sätta mig snyggt på "stången" som jag brukar göra.
Men jag kollade väl inte riktigt vart jag hade biken, så jag trillade ihop framför killarna.
Jag fick betyget 8,5 i snygghet. Hahaha.
När jag tänker på det så tror jag att jag gjorde en "sandra" :)

Ni skulle varit där, det var roligare så.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha det låter som en Sandra det där;p

2008-09-12 @ 17:10:14
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0