Att bli av med min lya.

Klockan är hur tidig som helst och det är en evighet sedan jag gick upp såhär tidigt.
Det är bara att bita ihop, det finns ingen motivation överhuvudtaget.
Jag hoppas att dagen går fort och smärtfritt.
Men det är jobbigt att gå runt på jobbet och se alla. Det gör liksom ont i hjärtat.
Jag kommer och sakna dom. Pratade iaf med Fredrik D på jobbet idag och sa att jag funderar på att flytta från stan och hade honom eller hans bror (framförallt hans bror då han alltid klagar på att han aldrig får tag i bra lyor) i åtanke för att ta över min lya. Men Fredrik sa att han nog var sugen. Asså jag har ju en sjukt bra hyra.
Det enda man måste ha i åtanke är att det är lyhört och att man lever nära in på sin granne.
Jag kommer sakna Ted..

Nu måste jag sticka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0