Alla vill ge Hanna ett åk

Put skjussade upp mig i fredags till Linköping (vilken kille va?)
Vart oerhört mysigt att träffa snyggingarna Sandra och Lovisa.
På fredagen så myste vi med godis och film. Filmen var okej i början och i slutet. Vad jag gjorde där emellan är min ensak...heheheh drömmeridröm.
Lördagen tillbringade jag och Sandra på stan. Sandras mål var att inte hitta något, mitt mål var stövlar och vara koftor.
Vi misslyckades totalt. Sandra hittade en del och jag hittade stövlar men köpte inget koftliknande alls men lite annat smått och gott blev det. Hehe, jag kommer var fin när jag flyttar. Då ska fröken H vara tjej på heltid...typ.
Fikade med bästa Ingalill en sväng, en väldigt bakfull och seg pling:) Men det var såå mysigt att träffa henne.
Sen hem för fixning för kvällen, men vi råkade visst fastna framför Top model och komma lite senare än planerat. Sorry sötis :)
Förfestade först hos någon föredetta arbetskamrat till Lovisa, sega men ack söta pojkar och inte dansvänligt för hallonet Sandra. Så vi begav hos till Lovisa för att köra ett race där, men snabbt blev det bestämt att vi skulle vidare till en annan förfest. Ett dansvänligare ställe med glada människor.
Jag vet inte, men mitt humör för party var lite borta. Hur festar man?
Vidare till en nattklubb. Gissa? Dom spelade Curly Sue direkt när jag kom, jag bara suckade.
Vi partade vidare (jag försökte, men hade nog tankarna på annat håll) skyddade en Sandra från vakterna och beställa en god shot som jag sa till bartendern. Han tänkte komma lätt undan med att hälla lite tequila rose i ett snapsglas, men jag är lite svårflörtad på simpla grejor jag :) Sandra och jag gick tidigare. Skönt nog. Och gissa? Dom spelade Curly Sue när vi skulle gå, och jag bara suckade igen. Tror ni oxå att något ville säga mig något, som om Västervik ropade på mig?
Lite fyllemat tog vi med hem och mumsade i oss. Pratade lite, en vis filur somnade under tiden. Men min räddare och ängel Ted ringde och vi pratade jättelänge. Jag ska ha kvar min lya och han ska var min ekonom under tiden.
Idag har vi bott på soffan och kollat repriser, gött. Messade med Noelle och hon var en ängel och hämtade mig. När vi hade bestämt det så ringde Put och skulle erbjuda att hämta mig (misstänker att någon inte bara samlar pluspoäng för middag utan för trerättersmiddag).
Som sagt alla kan tänka sig att ge Hanna ett åk. Nollan (ja smeknamnet är hett) och jag åt födelsedagsmiddag på Thaihora för det passor slampor som oss. Sa jag för mycket nu? Whops.

Tack för en fantastisk helg Sandra och Lovisa, ni är underbara!
Mina personliga chaufförer är enkla att göra glada på olika vis som mat eller sugakukdiskussioner.
Jupp, det är enkelt.




Såhär är nya färgen, fin va?

Kommentarer
Postat av: Noelle

Hm jag blev nyfiken själv, slampig?

2008-09-21 @ 22:48:05
Postat av: Anonym

ja eller så kan det bero på att dom spelar sönder curly sue totalt precis överallt!!!

2008-09-22 @ 09:23:29
Postat av: Sandra sunpink

TACK själv fin.. hade en kanon helg, och du hade stora stora delar i att det blev en så bra helg =)

Vi är en riktigt bra trio.. =)

2008-09-22 @ 18:23:38
URL: http://sizzan.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Skitkul att du kom:D och man får ha tankarna på annat håll om man vill;)

2008-09-22 @ 20:13:17
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0