8 dagar kvar- otäckt, men spännande

Idag beslutade jag mig för att gå två veckor tidigare.
För att jag lider mig igenom dagarna/kvällarna på jobbet och kände att jag hade möjlighet till detta nu. Jag vet inte när jag ska få vara långledig igen.
Jag ska bara fixa hemma och umgås med vänner under dom veckorna. Njuta av dagarna.
Och vet ni? Jag vet att jag förlorar pengar på det, men jag förlorar mitt hjärta lite mer varje dag när jag inser att jag ska lämna alla. Ut på nya okända marker. Men samtidigt är spännande självklart!

Livet snurrar konstigt i mitt huvud för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

du ska ju göra det du mår bra av i slutändan! så helt rätt beslut tycker jaag

2008-09-23 @ 20:26:08
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0