3 dagar kvar - Humornivån på jobbet var hög idag.

Idag på jobbet städade jag lite och pillade. Kom och gick med ett sandpapper och Sture kom gåndes till mig och säger:
- Vet du varför norrmän har sådan i öknen? (han pekar på mitt sandpapper)
- Nää
- För dom tror att det är kartan.
Sture kan man jämnför med Kloker eller Glader i Snövit :) Han är så mysig.

Nivån på jobbet idag har varit typ:
Hanna kastar tejp bollar på Markus, en efter en.
M: - Lägger du inte av så knullar jag dej.
Benny: - Sånt gillar hon.
Jag står med en ny tejpboll i handen och tittar på Markus.
H: - Ja jag är inte rädd för sånt.
Så kastar jag tejpbollen och går in i "min" båt

Berättade för grabbarna att jag kommit på hur man låter bli att ha sex.
Man tejpar igen musen med silvertejp, förstå smärtan med lite lite hårväxt oxå. Det kan inte vara värt att ha sex då.

Tänk er detta direkt emot huden, det kanske skrämmer iväg grabbarna om dom hittar gottiheterna inlindat såhär oxå?
Tillägnar bilden till Put, då blir han glad.


Man får sparka på den som ligger.
Benny och jag har varit oerhört hjälpsamma emot Fredrik hela kvällen.
Jag svär.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0