tröttisen

Jag är trött, har haft så mycket att tänka på u i flera dagar så att jag känner mig totalt jävla utmattad.
Utmattad i huvudet. Ett framsteg är väl att drömmarna försvunnit en del.
Men när man ligger i sängen utmattad i hela huvudet, övertrött och man borde ha sovit för en evighet sedan, och man vill inte sova för då blir det en ny dag. En ny dag där man hoppats att idag kanske man inte får korkade kommentarer. Idag kanske jag är bra.
Jag är van att vara på samma nivå som män i den åldern, så det kanske är därför jag är känslig. Fast samtidigt är jag inte det.
Struntade i flairen idag och gick på jakt efter någon som fixade med naglar. Mina ser förjävliga ut! Så nästa torsdag kommer dom väl vara hur långa som helst och se helt totalt cp ut. Men men jag kommer iaf vara fin på avslutningsfesten. Har inte en aning om vilka som kommer ännu från mina 7 stycken. Hoppas A kommer och att Sandra och Lovisa kommer. Annars så känner jag ju folk här i gbg som jag får tvinga hit. Men vem säger nej till billig god alkohol? Va va va??
Det var så skönt, jag gick på stan själv en sväng idag och bara njöt av att gå där och göra som jag vill.
Köpte lite julklappar, spännande ju! Mohahaha :)

Två bittra blivande bartender fick en frozen drink i sitt våld med riktig alkohol, gjord av Lilla H:et själv :)
Va lycklig jag verkar hahahhahaha

Visst är jag otroligt snygg osminkad?

Rätt som det var så var vår drink slut och Anna-Carin levererade en ny med banansmak.
Jag smakade av den en lite slurk, fröken brevid mig drack upp den sedan själv. Hehehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0