Tequila!

Jag och Millan körde tequilarace på rummet som en picnic

Mina lik blev några stycken, tillräckligt för att jag skulle vara igång iaf :)

Vi mötte upp Erik och hans kompis. Galet att ses efter typ 4år, men han var sig lik.

Och Millanius och jag är oss lika


Millans kommentar i morse när hon tittade på bilderna : -Vad hände med din lugg Hanna?

Broooossschan

Jag hade kul men vet inte riktigt vad jag gjorde hela tiden, bilderna får tala för sig själv.



Ja jag var rätt full, och har en hel del minnesluckor.
Men det var det värdt :)

Kommentarer
Postat av: Noelle

JÄÄÄvligt glad att jag låg hemma och nana=)

Postat av: Machuna

ha ha. En rätt full hanna på sista bilden :P



Tequiladrottningen

2008-11-16 @ 18:24:42
URL: http://machuna.wordpress.com
Postat av: Hanna

Jag gillar ansiktsbilden för då ser man att jag kisar med ena ögat och säkerligen pågrund av svår fylla

2008-11-16 @ 20:21:06
URL: http://dimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0