Berömmer mig själv

Klockan är mitt i natten och jag tror att fröken H är på g in i en såndär mysig period: varför sova, när det finns saker att fundera på?
Dom är hopplösa, jag blir aldrig trött under dom perioderna eller jo det blir jag. Jag går liksom i trans kan man säga på dagarna och på kvällen vaknar jag till liv igen. Min föda idag har bestått av två knäcke, några skedar wok, ett par glas cola och en redbull och kanske ett glas vatten på kvällen och här sitter jag efter 7timmars jobb och är på nytt pigg. Man ska vara död nu egentligen när man inte ätit något och slitit som jag har :) Idag har jag varit oerhört duktig tycker jag. Lyckades kanske med ett par missar, men inget allvarligt. Fick tummen upp på flera drinkar faktiskt och dessutom dricks :) Jag är nöjd.

Sov gott allihop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0