Värme tack

Seriöst vädergudarna, bestämm er nu.
Varmt eller kallt.
Jag har stängt av alla mina element.
Jag bor i ett gårdshus där det blåser rakt igenom.
Så snälla om ni vill ha det kallt, säg till så att jag kan sätta på värmen igen.
Om ni har tänkt att ha Sverige kallt ett tag till.
För det är som sagt kallt.
Jag fryser och jag önskar lite att Han var här.
Han kunde få knäcka in som element med glädje.


Hejarhälsningar till chefen som ska springa i götet i morgon.
Go Go!


Förövrigt har jag ätit en grymt god middag med Ted och Martin.
Laxplanka.
Jag är mät och kommer rulla till sängen.
Funderar på att ge grannen min matkassa så får han göra all min mat varje dag.
Bra plan va?


Jag ser fram emot i morgon nu.
Träffa han.

Kommentarer
Postat av: Anonym

göteborgsvarvet var i dag inte i mon

2008-05-17 @ 21:51:07
Postat av: Chris

* bestäm
;)

2008-05-17 @ 22:22:04
URL: http://prittyboj.blogg.se
Postat av: Hanna

Till anonym: Om du ser klockslaget inlägget publicerades så kanske du kan förstå att det var i morgon för mig just då? Jag vet att det var på LÖRDAGEN DEN 17 MAJ.

Till Chris: Tack, du är en ängel ;)

2008-05-18 @ 01:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0