Uppdatering

Jag är i målartagen idag igen.
Ska nog ge mig på ena hela väggen iaf. Det är så himla kul!
Och fint blir det allt. Vitt och jättestort.
Min fina lya.

Jag var en bitterfitta på jobbet idag.
Jag har mens och jag är trött på att det aldrig är en plan.
Men men jag ska inte gå in på det.
Ni från jobbet vet vad jag snackar om.
Och Lukas, jag var riktigt sur på dej.
Bråka du med din tant, ge fan i mig ;o)
Jobba ist.

Blir ingen övertid i morgon.
Blir Ikea, det ska bli nice kolla lite prylar, kommer förmodligen bli en del med sig hem oxå.
Hyllplan iaf.
Åh har dom inte sånadär snygga kattmöbler?

Nej en matplan nu kanske?


Kommentarer
Postat av: bimmbo

nja ikea vet jag inte, men ligger jú en bra djuraffär mitt över gatan om det är tll lkpg ni ska

2008-05-22 @ 19:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0