Traktorprinsessan

Storasyster tycker att det är dags för lillasyster att ta tag i körkortet nu.
Så idag har Hanna kört traktor på en stor stor gräsåker :)
Och det var kul! Jag trodde inte att sitta i en traktor var avkopplande, men det var det.
När jag hade haft min första lektion så åkte vi till en annan åker och slangade (?).
Jag fick åka med en stund innan syster kom på att jag kunde gå och plocka sten.
Så jag gick där på en stor åker och slet.
Men det var kul att röra lite på sig, det är den bästa motionen. Den osynliga motionen.
Jag känner varje gång jag är här att shit varför åker jag inte ut oftare?
Men jag är ung och dum och har mycket för mig. Vill mycket. Träffa alla mina vänner, jobba och bara va.

Syster är i full fart och bygger ihop hennes nya grill. Vi ska grilla ikväll och det ska bli sååå mysigt och gott.
Ted med vänner ska grilla hela helgen, jag är avvis. Vill oxå sitta hemma på min gård och grilla.
Men men man kan inte få allt.

I morgon får jag träffa min bimbo Zanna :)
Det ska bli mysigt. Lillbimbon har blivit stor och ska handla på syrret i morgon för första gången :)
Duktig tjeja hahaha

Nu ska det ut och grillas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0