Tisdag?

Jag hatar Tisdag.
Det blev inte bättre av att börja dagen med en försovningen.
Med att känna ett tvång att berätta en grej.
Sedan få röda veckan på det.
Jag är grining eller fittig som vissa på jobbet säger när jag är på dåligt humör.
Då kan Hanna var rätt dum.

Jag har varit duktig idag och börjat att förbereda för att börja att måla i morgon.
Så i morgon ska jag måla, är nyfiken på hur färgerna blir.
Har bestämt att jag ska ta ner staketet som han som bodde här innan byggt upp.
Det kommer bli öppet och snyggt!

Nu ska jag göra detta till ett hem.
Inget desperat singelhem det varit ett tag.
För nu ska jag strunta i allt det där, en dag står han där.
Då ska jag vara bered, men leta det ska jag ge fan i.

På torsdag ska jag till doktorn.
På måndag ska Tösen till doktorn.


Just det: Jag står för att vara en bitterfitta.
Min bild av dej är totalt rubbad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0