Struntar i övertiden

Ja jag ska nog skippa övetiden i helgen.
Blev bara så tråkigt idag.
Och jag känner att jag behöver en helg med syrran.
Så Tösen och jag blir upphämtade i morgon.
Skorpan och Dennis får ställa upp som barnvakter under dagen i morgon och på lördag.
Hoppas bara att chefen accepterar detta nu.
Men jag tar igen det genom att jobba två dagar nästa helg och sedan i veckan.
Jag har lättare att jobba över kvällsveckan än morgonveckan. Kan bero på att jag sköter sömnen bättre kvällsveckan.
Sen kanske jag hoppar in på lördag ett par timmar om det går bra att jag börjar senare då.

Gud vilken rolig fakta jag lägger in nu, ni inte av dör det va?

Fick sms av chefen nu: Det var okej!
Wiiee!

Kommentarer
Postat av: Calle85

jaah men fet sås? det är ju bara fett i :P
(svar på din kommentar i min blogg om att komma i form)

2008-05-22 @ 23:48:03
URL: http://calle85.blogg.se
Postat av: Emma

har ny blogg nu :D haha..
bra.. jobba inte för mkt bara :P din mamma o min mamma hade visst snackat för ett tag sen på stan.. haha.. kulkul :D

Kram

2008-05-25 @ 11:11:56
URL: http://www.metrobloggen.se/orkide86

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0