Söndag

Usch va jag började att frysa nu... någon som vill värma mig?

Jaha jobbade i natt på stadt, det var faktiskt kul! En riktigt sån där bra kväll där alla är på top även att det var lite folk och jag fick många skratt även att jag stod själv i garderoben.
Det var bara en bitch, va vittne till en grej och en vild disskution på kvällen. Det är inte illa.
Kvällen började bra när Emy såg mig och mitt blonda hår, hon blev glad att hon inte längra var den enda blondinen.
Vi matchade varandra och vi tyckte att vi borde få jobba jämte varandra. Men blonda va vi tillsammans. Jag lär mig aldrig att sätta i gång och avsluta kassan i garderoben eller någon annastans.
Emy ber mig trycka på en röd knapp, vi blir väldigt fundersamma när den inte funkar.
Jag och Emy tittar fundersamt på varandra..hmm...
Jag tittar ner på apparaten och upptäcker att kontakten inte sitter i....ups.. vi skrattade gott åt varandra,
Blondiner var det ja.
Men vi var inte ensamma om att inte ha huvudet med oss.
L och M två jobbarkompisar från stadt var ute med J som fyllde år.
Men dom hade tappat bort J och visste inte riktigt hur dom skulle hitta henne.
H: - Ni får ringa henne.
L och M tittar på varandra
M: - Det har vi inte gjort.
L: - Varför tänkte vi inte på det?
M: - Vi skyller på att telefonen inte var uppfunnen när vi växte upp!
L: - Men det kan vi ju inte göra, Hanna är ju äldre än oss.
Hahahaha, dom var sådär härligt fulla. Sen fortsatte vi med garderobssnack och bröstsnack.
Jag sa att jag alltid disskuterar mina bröst på fyllan. M menade på att det var ju inte så konstigt, ett bröst är ju ungefär som sin vänstra arm (?)
Sen är frågan blir man knäsvag av att få en 20-lapp och en snurr är det en bra hälsning?

Sen är jag hundra nu: det finns bara players i stan.
Och bimbos... yes jag smälter in bra!
Jag står för det.

Min älskade katt tyckte att matte skulle busa med henne.. Jag somnade kanske 5 och vid nio började hon racea i sängen, jag gav upp vid tio i tio. Då gick jag upp duschade och sen tog på mig målarmysbyxorna. Nu är snart den vita färgen klar. Jag är stolt som faaan.
Det blir så sjukt fint här hemma. Sen fick jag en bild av Puttes tjej Ida på en soffa dom hade tänkt sig från början och den är jättefin. Ska kolla den.
Nu ska detta bli ett hem och inget singelhem.
Jag och Tösen ska bo här och ha det bra. Jag känner inte för att träffa någon just nu.
Jag är så trött på allt sånt där.


Men jag har fan inte ätit på hela dagen och klockan är snart sex. Shit..
Det är inte bra, får ta tag i det. Dessutom måste jag köpa kattsand, toapapper och sköljmedel.

Hare fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0