Sol sol sol!!

Härliga väder!
Jag önskar att jag visste vart min mp3 var :(
Men men, jag tar radiolurana till telefonen eller så skiter jag i musik och bara njuter kanske?

Hmm jag skulle ju berätta något skoj.

Jag älskar Forss, han har tjatat och gnatat på mig att jag ska köpa Foo Fighters nya skiva echoes, silence, patience and grace och herregud så jävla bra! Fick hem den på posten idag. Jag njuter.
Jag gillar sådan bra musik, tipsa gärna!

Hmm nej nu måste jag faktiskt gå ut och röra på mig lite.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag ♥

2008-05-07 @ 15:16:22
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: Anonym

Det är inget att vara nyfiken på... du tror nog jag är någon helt annan än vem jag är..
men ska du ut i helgen ge mig ett singalament så kanske vi ses

2008-05-07 @ 17:16:23
Postat av: Hanna

Hmm.. jag ska förhoppningsvis ut på lördagkväll.

2008-05-07 @ 17:36:55
URL: http://www.dimba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0