Sista dagen

Sista arbetsdagen denna veckan...eller ja som är enligt schemat.
Sen ska jag förmodligen jobba på söndag. Men än så länge är det bara jag som skrivit upp mig.
Grillfest på lördag igen är det tydligen planerat. Trevligt!
I morgon åker vi till Linköping en sväng, då blir det shoppig av barbord, stolar och det där kattträdet.
Sen blir det väl lite annat smått och gott, kanske titta efter ett par sängbord? Just det sängben MÅSTE jag komma ihåg sängben. Jag och syster kom överens om att hon tar tillbaka sina och jag skaffar nya och fina i ek.

Sen måste jag börja planera inför Hultsfredsfestivalen. Tänkte gå och köpa ett par nya converse, tror att även om det är en modefluga där. Så är det nog dom bästa skorna att ha där. Dom går upp, är inte varma och fryser man är det bara att ta på sig ett par raggisar så blir dom skitbra!
Sen har vi planer på att skaffa linne och sätta dit en text kanske. Skulle ju vara kul. Pratade med en arbetskollega igår och jag får ha alkohol i deras bil som står på en trädgård :) Jag blev jätteglad för det har varit ett stort problem för mig, jag vill inte ha all min alkohol i tältet för tre dagar med risk att det ska bli stulet.
Lite hångel i gräset på festivalen är väl aldrig fel. Skojade lite om att jag skulle dansa naken under Takidas spelning :)
Så full kommer jag nog aldrig att bli dock att jag skulle göra en sån sak.

Jaja kanske borde ta tag i dagen, har ju mitt jobb som ska göras idag oxå. Sen ska jag vara pigg och fixa hela lägenheten hela natten och morgondagen. Solning i morgon igen, 1,5 vecka kvar till gaddningen :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0