Sista arbetsdagen den här veckan.

Tycker inte ni att min blogg blivit riktigt fin? Jag tycker den är fräsch, sommarfräsch.

Ligger i sängen och har inte morgonkissat än. Idag är jag riktigt morgonkissnödig, men jag väntar en stund.
På lördag kommer min bebis :) Lilltösen, min nya kärlek!
Ska bli jättemysigt med sällskap, hoppas bara att jag får sova på nätterna.
Jag tycker att Lilltösen är ett gulligt namn, vad tycker ni?

Imorgon är jag ledig och det innebär storstädning av lyan har jag lovat mig själv, kanske börja att måla oxå. I helgen blir det iaf ingen utgång. Ska nog bara vara hemma. Iaf från det att Lilltösen kommit hem.

Jag undrar om man får se honom någonting.
Den där personen.
Spännande.

Nej nu kissar jag snart på mig här i sängen..

Kommentarer
Postat av: Anton DTV (Blond gyllyyyyyys)

Ha en bra dag!

2008-05-15 @ 10:05:36
URL: http://detrevannerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0