saknar ni mig?

I fredags så gick jag upp vid tio i sex för att åka från Vivelsjö till Viken.
Jobbade 2 timmar. Började dagen med att ligga på ett båttak för att torka det torrt från dagg.
Så att den skulle vara fin och torr tnär kunden kom.
Sen hem käka en fralla och få på sig lite kläder och sen vidare till Tessan, min frisör.
Så nu är jag ännu blondare :) På tisdag blir det löshåret oxå. Välkommen till BimboHanna AB.
Sen mötte upp jag några arbetskamrater och käka buffe på kinan. Sen lite glassätande, mötte Sandra och sen kom Zanna och Ch till viken. Blev panikshopping för Zanna och jag hängde på och införskaffade mig ett par nya svarta pumps och vita jeans. Hett!
Sen begav vi oss till Kalmar. 
Åkte på förfest till Ante, hängde där hela kvällen. Jag, Zanna och Ch åkte hem tidigt för att palla och orka att festa på lördagen.
(Minns ni han med den vackra ryggen i Göteborg?, Det är Ante. Det är ju Chs bästa kompis. OMG va snygga han blivit. Men jag bara tittade. Visst är det osexigt med för fulla killar/människor när man inte själv är aspackad?)
Gled runt på lördagen i Kalmar lite och åt buffe på zobas och herre gud, ät där! Massor av gott!
Sen hem, göra oss lite snyggare. Sen iväg till Chs lillasyster och förfestade där.
Lite för mycket veromoda brudar för min och Zannas smak (ja jag vet, vi ser oxå ut så. Men det är väl insidan som räknas?)
Men men, blev lite urballing fär Ch sida som vanligt. Det gör att jag överväger starkt om jag vill festa med honom igen. Jag gillar nyktra Ch väldigt mycket, men inte den fulla. Han är jobbig och onödig.

Nu sitter vi i Färjestaden, hos Ch föräldrar där vi sovit hela helgen.
Och snart är det dags att bege oss hemåt. Ny arbetsvecka startar i morgon, då ringer klockan 03.30. Grattis.

jag kan återkomma ikväll om ni vill.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Mitt namn är med i din blogg :P Hihi

2008-05-04 @ 17:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0