Mycket mycket

Jag ska snart till jobbet för att jobba över i  5 timmar, mer har jag inte tid med.
Sen ska jag hem och städa och så.
Ikväll är det grillkväll och jag har åkt på att jobba i natt på stadt för att jag är världens snällaste.

Drömde om Irmans och Hannas bröllop i natt.
Jag skickade ett mess till Irman igår med lyckönskningar.
Sen drömde jag att jag och Zanna åkte dit och bröllopet ägde rum i Teds sovrum så vi såg inget.
Och Irman och Hanna hade helt vanliga kläder på sig. Hanna såg inte ut som hon gör heller.
Hon var lika lång som jag och tjock... hmmm..
Men vi sa grattis och sen gick vi och hoppades på att det skulle gå ett tåg hem.
Hrmf, fan va gulligt av oss..
All lycka till dom idag iaf :)

Nej nu ska jag gå och jobba. blääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0