Morsning korsning

Nyvaken med huvudvärk men jag är glad iaf :)
Varför?
Vet ej.

Igår när jag kom hem och kollade nätet hade jag fått ett mail från Lina på facebook.
Hon kommer att stanna mycket längre än jag trodde, minst två månader. Hon kom med förslaget att jag skulle åka dit. Flygbiljetterna är billiga och jag bor gratis hos henne.
Visst är jag lite korkad om jag inte tar chansen?

Jag sitter i sängen och laddar för att tvätta mitt hår. Som Lisa sa: Du är som en tant med hårtvättardagar.
Men jag lovar tvätta håret varje eller varannan dag är rätt onödigt. Håret mår ju inte bra av det och just nu tar det en stund med mitt extrahår i.

Fick en rolig kommentar på mitt förra blogg inlägg från Läsare:

God Morgon Hanna. Hoppas din dag blir en att minnas

En dag att minnas idag hmmm, vad skulle det hända för häftigt idag för att just denna skulle vara riktigt minnesvärd? Jag ska vara hemma tvätta håret och städa och sen är det en arbetskväll som väntar på mig. Men för mig får det gärna hända något kul. Någon som känner sig manad att överaska mig?

Nähä mot duschen och vidare!


Kommentarer
Postat av: Läsare

Jisses här kommer man med i bloggen också. *glad*
Det va ju det roligaste idag här iaf.
Man har ett ganska segt liv, jobb jobb och jobb.

2008-05-14 @ 10:29:03
Postat av: Hanna

Se nu har jag gjort någon att le, kanske är det minnesvärdt?

2008-05-14 @ 12:23:15
URL: http://dimba.blogg.se
Postat av: Läsare

Din blogg gör min dag. Du skriver luddigt och i gåtor precis som jag...

2008-05-14 @ 14:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0