Morron morron

Jag är ledig nu på morgonen för att bege mig till doktorn en sväng.
Sen blir det jobbet igen.
Egentligen borde jag jobba över idag eftersom jag kommer senare.
Men jag har faktiskt inte tid och med tanke på att jag ska jobba hela helgen så har jag rätt att vara ledig ikväll.
I morgon jobbar jag antingen mellan 05.00-14.00 eller 07.00-17.00
Lisa och dom kansek skulle till Linköping och jag vill verkligen till ikea.
Så jag får väl se hur det blir.
Det blir en intensiv helg iaf. Längtar redan till söndag.
Nu är det ju så himla roligt också när jag satt igång med lyan.
Tror att det kommer att bli riktigt fint.
Vill köpa lite hyllplan att sätta under trappan för böcker och så.
Det tror jag kommer att bli riktigt bra. Det fins riktift billiga på ikea och sen bara betsa dom i mörkt så blir det fin fint.
Frågan är om jag ska trycka ihop alla grjeor i mitten av rummet och måla allt eller ej.
Hmm..
Skönt att jag fått lite lust till att ordna och styra nu.
Kan någon komma kom måla min fönster? För det vill jag inte göra. Det är tråkigt på riktigt.

Kan jag verkligen utnyttja rosa pantern till att måla köket?

Mohahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0